Wednesday, July 07, 2010

saya sokong german,harap-harap melangkah final

Dtg opis pukul 1030 hrs.Bosan.Aku sorang aje kat lab.Maka aku main download puas-puas.Lepas ni aku dah boleh repair battery laptop sendiri.Jimat tak payah anta kat lowyatt.2-3 hari ni aku mendalami ilmu elektronik balik.heh...

Tahniah kepada Oranje sebab dah masuk final.Tunang saya sanggup bersengkang mata (pastu ngantuk kat opis) utk tgk pasukan kesayangannya beliau.*2 Thumbs up*!

Pagi buta esok its Die Nationalmannschaft against the glamour boys of Spain.Aku suke spain sebab ada tonggak LFC iaitu Torres.It was a bitter sweet moment when he scored against the Germans way back in 2008.Lahm tertipu dgn dia.Anyway,my heart is with the Germans.Why?

I like the Germans because diorg ni tak flamboyant like the other teams.Low profile.Aku rasa dikalangan sohabat handai aku tak ramai jugak yg saport german.German is a team you would never right off.Tipikal.Sangat berdisiplin.Semangat berpasukan pon tinggi.Main mesti mau passing-passing.Tersusun dan teknikal abis.

Macam kereta buatan German.On the rise balik!

Kereta German pernah sucks,byk problem coincidently time tu pasukan diorg pon sucks.hehe.

Spain ada apa?SEAT...tu pon kompeni German pi beli!bluwekkk

Ok..aku harap German can go all the way.Kalau tak takpela.Janji buat terbaik.Ozil jgn lupa ngaji sebelum game macam selalu!

4 comments:

Nariko said...

saya pun sokong germany! selalu terhibur bila tgk game diorg. fast pace and technical, no fancy footwork. viel gluck deutschland!

sharkpitt said...

ok kite geng!kalah atau menang go german go!

mommaholicSURI said...

Saya suka German jugak!! Semoga German dapat ke final. Aamin :)

sharkpitt said...

alaaa...kalahla.tapi tak boleh balik lagi kena lawan utk 3-4 place