Sunday, December 27, 2009

Rock The World~Terima kasih!



*time monoloque perform.hujan lebat beb.tapi gua saspek la fan diorg.sanggup....pic kredit sini http://www.facebook.com/pages/monoloQue/80130485615?v=wall#/photo.php?pid=4694089&id=80130485615


Semalam hari Sabtu 26 Disember 2009 aku gi rock the world dgn rocksetarr.Rocksetarr dapat supply VIP passes.Dapat 3 woo.Time kasih kepada PA selaku kawan kepada RS sebab dia keje kat Maju Holding yg merupakan sponsor event juge.Dahla dapat VIP pass,parking pon parking VIP woo.Dapat setiker keta.WPN pon tumpang glamer.

Selain dapat eksen macam bagus sebab dapat masuk ke khemah-khemah rockstars sebenar utk besiap dan betapa utk mendapatkan mojo sblm show,dpat makan makanan free juge.Nak masuk kawasan pon tak mainla beratur-ratur*chewah riak sungguh*,masuk kot gate spesel*macam spesel bebenor*

Aku takmo elaborate pelbagai,itu aku kasi serah ke sini je *kalau dia nak tulis la*

Gua jumpa Fadhil aka Tamin.Rupenya dia jadi Emcee la.Dia punya pass lagi best.All Access.Kalah beb kalah.You da man!*aksi sembah berhala~lawak je jgn pikir bukan2!*

Ujan agak lebat di siang hari.Memang agak tergendalala.Nasib baik gua siap bawak rain jacket,tuala kecil,t shirt spare pon ada.Kain pulikat oso got and air sebotol.hauhauhauauaa.Bagus jugak hujan.More things so wonder and frown upon.ehem.

Papepon Terima kasih daun keladi kepada sponsor pass saya.Kalau ada rezeki tahun depan nak lagi!

Lineup konserto ada kat sini http://www.junkonline.net/articles/2542-Festival-Watch-Rock-The-World-9-Malaysia


No comments: