Monday, December 07, 2009

Menulis tanpa arah tuju yg konkrit

its official.its monday.nothing big as such to look forward to.i had a good day though.it was not as brilliant or vibrant as i wanted it to be but i'm just thankful as it is.

i bought myself a set of new drill since i grab hold of a new set of lighting for my room.its 0100 hrs in the morning and i simply cant sleep.more like i'm refusing myself to sleep.its pretty cold and chilly so mandi pon amatla malas.

i haven't continue on my reading today.i was supposed to head for kuantan but suddenly bapak had his own idea.Therefore,i had to go to some kenduri.distant relative.so pi lah dating dgn 3 wanita veteren dan adik aku.Hanis Zalikha pon ada woo.Tapi aku takde pi lompat ckp "Hi!" kang tekejut hinggap garpu kat tekak aku....susah beb.Hilang seri aku...NOT!

So esok aku tau canne nak isi masa lapang aku kat opis.Aku nak test alat lagi utk menyerikan hidup buat masa esok.Ehh aini.Dalam beberapa jam lagi.Ini plan aje.Kite merancang Allah menentukan.Ntah tetiba kena pi mana-mana ada je kebarangkalian.Tika waktu ini aku ON jek.Bergantung pada mood.Mood adalah variable mudah alih.

Pastu tadi aku tepon Matjo kat Abu Dhabi.Saje nak ckp Hi!Si Azan Amin bagi number aku pon test jek.Alaa ckap sat jek.Pastu aku cek time aku tepon si Rafiqa kat Brussels pulak.Kalau ada number tepon Rumet aku tepon jugak kot.Cakap Hi...ataupon cube communicate dgn kucing dia dgn bahasa kucing.Gel aku dah tepon last week.Saje tanya kabau jugak.

Lutut kiri aku agak goyah.Nak pi climbing aku tak konpiden.Tapi kalau nak belay org enitime.Aku sebenanye semangat nak test belay device baru.Kak Za tolong belikan kat Leeds aitu.Aku pesan.Murah banding harge kat sini.Aku turut pesan boots keje baru utk gantikan yg rabak.Nak beli Red Wings aitu,asik takde stok jek.Aku pon fedap.

Sebenanya ini adalah kes menulis tanpa arah tuju.Dah aku nak tido.Aku dah jumpa arah tuju ke katil.

Sekian wassalam.

Malam ini gersang.Jom layan lagu gersang!Hidup rock kapak...(Sila kapak aku!)



Pasni pakat tempek lagu Ekamatra,Damasutra,Spring,BPR dan yg sewaktu dgnnya..hahhaa




No comments: