Sunday, November 15, 2009

Kita hanya mampu merancang,Tuhan yg menentukan!


Bersantai uolls!



*we are family*


Manusia merancang,Tuhan menentukan

Konon-konon nak pi climb seawal 0900 hrs hari Sabtu 14/11/09.Gile gagal dan Yahud.Pukul 1110 hrs aku sedar diri.Ni gara-gara main futsal pastu balik tak reti nak tido terus*susah weih*,amik obat bgn lewat.Anies dah seting dgn Sarah & Meon seawal jam 0900hrs.Malu pakcik!?

Lazimnya sekarang musim hujan petang.Tapi amazingly once we reached Damai,Batu Caves ujan dikala pagi,dah batu batuan bukit itu sume basah.Selalu xdela basah sampai cenggitu.Kesian squadron panjat: Anies~kaki terpeleot,Sarah & Meon~sanggup turun dr bangi dan anak-anak buah makcik.



*si genit betis power!*

Nasib baik ada port tebaik kat Putrajaya.Sayang aku takde gamba best siyot tempat tu.Indoor and lengkap amenities dia.Kalau xde kasut or harness boleh sewa.murah je plak tu,kasut mammut sepasang rm7 and harness rm5 kalau tak silap.Since harness dah ada,so kasut je sarah sewa sebab kaki dia saiz kaki kanak2!Walaupon kaki dia kecik,betis dia berotot power!Bukan mcm kaki aku yg flabby dan bebulu nih.

Lama gile tak memanjat!Penat.Peluh menitik bagai nak gile.Ketiak mmg masam mencuka.Nasib baik aku pakai deodorant Adidas.Kurang sikit.Aku berjaya boulder tanpa jatuh~Rasa sungguh sukses.Sempat jugak ajar sarah.Anies jd tukang tgk sebb kaki dia besar sebelah!Belum betul2 sembuh.Kesian gf aku.Azan jadi unofficial guide.Meon panjat2 jugak.Anak buah anies panjat jugak.Eiman si kecik tak reti dok diam panjat jugak tp dia lebih kepada didokong dan berlari2.Dia dok diam time Yan bersore.Tau takot!



*perghhhhh*

Ramai jugak abg2 badan tak sasa tapi superb.Aku sebagai lelaki pon boleh wow,kalau pompuan toksah dok katela,tebelek-belek,tebelek-belek.Aku rasa ada insiden tangkap gamba curik!Macam ni mmg nak kena climb selalu balik.Pasti gagah!*statement poyo gile*

Papehal pon,tempat kat Putrajaya mmg best.Walaupon tak 100% lagi but i'm sure once 100% sure tebaik.Aku rasa kawasan lapang kat tengah tu boleh wat boulder ala batu sebongkah macm kt Camp5.Lagi tebaik kalau ada roof!Boleh tebalik tebalik ye dok?

Kalau ada time jom pi sana!



gambaran courtesy of http://www.facebook.com/photo.php?pid=2770661&id=537939927#/profile.php?id=537939927 Cik Siti Farahiya anak buah cik rocksta!makaseh

4 comments:

rawsktar said...

jom lain kali please.

sharkpitt said...

nanti kaki u ok kite go again.

Sasha Sharifuddin said...

mamat dalam gambar dgn caption 'perghhhh' MEMANG perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!hahaha!

lucy said...

tangkap gak gamba matsalleh yg hot tu!! badan die mmg sgt yummy... hahaha

thanks for the great outing. lenkali ajak kami lagik kekeke