Wednesday, November 25, 2009

Fakta rawak pasai diri aku

Gigi aku tak cukup sebab aku aku makan "walker".Tak cukup power utk kunyah.Tapi gel makan lagi slow.Peah makan laju.
(walker=lembap,terhegeh-hegeh,slowmo)

Kaki aku sgt berbulu.Kalau rendam dlm laut nampak mcm rumpai laut.(nape kaki bapak aku tak mcm tu pon)

Dada aku tidak bebulu lebat macam karekter street fighter 2,Zangief(ingat tak?).Dia represent USSR... oh nah link bg yang nak tau lebih lanjut
http://en.wikipedia.org/wiki/Street_Fighter_II

Tak pernah memegang apa jua bentuk jawatan spt pengawas,ketua kelas dsb time sekolah rendah.Time sek men ada la beberapa bentuk jawatan sampingan aje.

Pernah jadi pelajar tebaik utk kelas time darjah 1 Ros.

Pernah kena rotan dgn pengetua sebab buat "wire tapping" time F4.Kami ada pondok talipon sendiri dalam dorm.Pondok itu bertahan 1 bulan~puas beb puas.Kena panggil time peksa paper Math Moden seb baik bukan add math.

Kecik-kecik rambut aku cacak sampai F2 masih tegak dan tajam dgn natural.Tetiba time F3 dia takmo cacak-cacak lagi.Aku pon tak paham.Dulu bebudak sek ckp aku landak!Kalau bebudak skang gile fesyen rambut cacat ala ayam serama....gua dah pelopor!

Aku tak boleh makan bawang putih kalau tak besedia.kang rasa nak muntah!uweeekkkkk

Aku suka binatang.Paling suke kucing miawww miawww.Last sekali aku bela kucing aku bg nama Pak Ali.Breed DSH~Domestic Short Hair.Pastu dah tak bela lepas dia mati sakit.sobs

Pernah ponteng sek agama utk bermain video game arcade 2 posen kt 15~keji!aku tak main street fighter 2 sebab mesin selalu penuh dgn aku tak terer.Buat power pon terhegeh-hegeh.Seingat aku antara yg terer is Kerol Mamat.Aku suke main game Captain Commando!Best!!!

Kecik2 nak jadi dokter atau jurutera.Tapi aku jadi jurutera.Waktu tu aku tak tahu ada karier sebagai surfer,skate boarder,hiker atau diver/penyelam.Kalau aku tau aku bubuh pilihan itu.

Tak reti main snooker.Pernah nak berkecimpung pastu apparently aku tak boleh concerntrate lama-lama.so aku givap je.

Belajar berenang kat public pool kelana jaya~masuk kelas beb.pakai speedos!erkkk....

Time darjah satu aku waktu aku belaja kat sek ren keb taman seri gombak(aku rasa tu nama dia~1/2 thn kat situ) pastu aku pindah subang jaya pulak....aku pelajar last sekali yg introduce diri aku.aku malas nak angkat tgn tinggi2.dia suh angkat tgn pastu dia tunjuk.apparently dlm kerawakan tunjukan dia sume kena intro diri masing2.kan senang kalau suh je ikut turutan tempat duduk.

Darjah 1 time kat gombak aku selalu kena bediri atas kosi sebab time kelas agama aku xde buku no 5.buku tu buku petak2 utk tulis aliph,ba,ta....time kat huruf ain baru aku pi koop beli buku.hahahaa....uztaz tu garang.tapi aku innocent dan naif.aku pedulike?

Aku pernah jual vitamin dalam bas.Satu seposen!kaya beb kaya!Habis multivitamin huruf2 aku.Memula mak bising jugak.Pastu dia tgk hasil tabungan....aku pasti dia berbangga.hahahaha

Nanti aku buat fakta rawak lagi.Sekian tengkiu.Yahuuuuu esok cuti!!!!

2 comments:

Sasha Sharifuddin said...

bertuah punya anak...org beli vitamin suh dia makan!

ni kes bosan menghabiskan chottie laaa ni kan?

sharkpitt said...

byk aku jual sha...boleh beli botol lainla.

itukan namanya enterprising!hahahaa

manade bosan.i pi lunch dgn gopren.pi bank.pi window soping.pi bau minyak wangi!