Monday, November 23, 2009

Anu itu pembolehubah

Kepalaku carca maka aku pon beralih ke cangkupan ruang lingkup maya.Haram takde idea nak menulis sekadar saja suke.

Aku mulai sedar ketumbesaran perut aku.Harap-harap tidakla boroi.Nanti susah nampak "anu".Agak-agak the biggest loser tu nampak tak "anu" mereka di sebalik perut mereka sebelum jisim mereka turun?

Kalau boroi nak tunduk pon susah.

Aku rasa kalau bediri straight nak tgk kaki sendiri pon susah.Tapi aku akur kalau semakin tua sure perut ada naik jadi..kena mula bendung.

Aku takut "anu" tak kelihatan!

Ok kena mulakan senaman 6 pack!

Sekian tamat entri macam budus.Time kasih kerna melayan...maka...hahahaha.Lu pikirla sendiri

7 comments:

Anonymous said...

Him:http://sharkpitt.blogspot.com/
me:dia dah boroi ke?
Him:how shud i know but thats not the point
me:the point is the anu?
Him:the point is the whole thing
me:bodoh laa post tu
Him:tau takpe
Him:makin lama aku makin meluat
me:attempt to be funny failed miserably

sharkpitt said...

sapa pulak nih?

buih said...

power ah shaq.

1. Commented at 11a.m monday.
2. Chatted about you with another.
3. Left an anon comment.

you've made it la.

sharkpitt said...

you think so?hahahaha....ohh i've made it.kah kah kah

see when people take life too seriously...hahahha

rawsktar said...

do i take my life too seriously?

rawsktar said...

nway;

makin meluat tayah baca. senang je. dia menyusahkan ko ke?

aku nk petik kata kawan aku sorang masa blog aku dikutuk.

"ko ni mcm dtg umah orang, suruh orang tukar itu ini".
*n.s*

Hajime said...

ah!
aku masih nampak!
adekah aku tidak boroi?
atau...
hmm...