Tuesday, November 03, 2009

aku,kami,kita dan makan

Alhamdulillah,kekenyangan dan kebuncitan ini tidak dapat dibendung lagi buat masa ini.

Terima kasih kepada darling dan ahli 243,wakil tingkat 19 dan 2 jejaka slim/chomel total kerna menjayakan sesi makan.Dukacita gigi besi kuat bekeja sampai kena tapau nagor* kampung.Lagi sorang ke Mesir.

Walaupon disambut dgn hujan lebat,makanan itu memang meriah diterjah ke dalam perut.Ayam golek beb.Skang gua begolek atas katil?Ada bran....

Dalam dingin kesejukan,berita kena ke pantai timur circa 17hb sedikit membuatkan aku nak mencarut dgn jayanya cuma tak berhasil sebab tak terluah.Aduss ada chan miss tgk bahagian lembu gua yg nak dijadikan mangsa kelak!Haish...Aku nak berhora horay dgn tersayg pon mcm tak sempat.Skang ni konpem tak leh kacau,usik.Silap aribulan gua kena langgar kang!

Anyway,gua nak ucap selamat kat Matjo rakan main belakang aku sebab nak ke negara padang pasir.Jangan lupa cari biawak pasir bawak balik.Aku tau balik hang nak kawin.Aku pon nak kawin jugak tau!Dia nak terbang 5hb nih.Aku check schedule aku kena attend meeting dgn Petronas kat KLCC 5/11(poyo gile ayat ni.abih keparat la tu!) so esok sempatla main suap2 time lunch esok(taraa....macam cibai ayat ni!).So all the best to you bro.

So,kesimpulannya malam ni aku yakin Buih tido nyenyak sebab muka dia dah merah2 blushing tadi,kena ujan pon tak basah(kuar wap2 macam cite dalam komik bile kena air ujan!).

dah lepas ni sesi donut dgn mak buyung.aku tunggu

* nagor=nasi goreng;bahse budak jenan

3 comments:

ejah_shar said...

aaaa...xhajak!!!!

are_zan said...

alololoooo.......ok aku ganti.jgn marah.

sapik via azan

Buyung malas nk log in said...

Ko lupe cite kisah paling penting pada malam itu!satu rompakan telah berlaku..sila refer entry blog en.buih bertajuk 'curi' hehe!