Friday, November 13, 2009

Aku pon orang yg tersayang tau!

"Sebenarnya, aku bole je tulis dalam bentuk karangan biasa. Tapi saja nk poyo buat tag. Boleh tag korang, walaupun korang malas nk buat. Eleh, kalau dh takde idea nk tulis tp gatal tangan nk tulis, mesti ko buatkan?" quote rocksta konon-konon


1. Rancangan Realiti TV yang kau teringin sangat nak masuk dan kenapa.
Paling teringin nak masuk is TV3 explore race dgn matki.Kami pernah berpakat utk masuk sebab boleh lari-lari,panjat-panjat dan kami yakin kami akan jadi pasangan tebaik.menang kalah blakang cite.

2. Kalau diberi peluang masuk Amazing Race, siapa pasangan yang kau akan pilih.
Haaa...kalau masuk Amazing Race,aku akan pilih Matki,Matjo atau Hadri.Diorg ni kool dan kelaka.Matki boleh guna tektik kejikan pasukan lawan juga.Hadri boleh buat lawak bangsat sepanjang zaman.Matjo boleh ngorat memana gay.Dgn anies kalau dia tak PMS boleh aje.Kalau PMS nanti dia baran sebab campur dgn lari sana sini aku takut jugak dia terpeleot dan terseliuh.Boleh angkat tapi aku tak mampu bertahan lama.Gigil siyot gigil!Brrrrrrrr*tiru iklan coke!

3. Rancangan Realiti TV paling menyampah kau tengok.
Nyampah takpayah tgkla.

4. Bakat yang kau harap sangat ada pada kau.
Bermain muzik mcm moyang aku.Dia main Tenor Sax,Violin dan double bass.Cool giler!

5. Kalau diberi peluang dan mesin masa untuk kembali ke zaman lampau, concert siapa yang kau teringin nak pergi tengok?
Aku nak tgk Konsert Metallica dan Iron Maiden*pakteh aku riak gile tunjuk album dgn koleksi tiket2 jelajah amerika dua-dua band ini!*

6. Tattoo. Kau nak? Bole. Tapi hanya satu, dan mesti tattoo wajah celebrity. Wajah siapa kau nak?
Al-Pacino dlm Godfather.Kurt Cobain atau Eminem

Aku dedikasikan tag ni untuk orang-orang yg nak buat

2 comments:

buih said...

aku tak tau moyang ko pandai main double bass...

sharkpitt said...

now you know!