Wednesday, October 07, 2009

Cara-cara buat havoc yg inovatif dan kreatif bukan seperti merempit

Suasana amat bergoyang sekali.bukan sekali sekala tapi kerap.Hujan dah xde.Fuuhhh lega!

Belakang aku sumpah sengal.Dahla aku terlupa beli koyok!Angin 20-22knots.Tadi cecah 40knots ok.45 knots is zon bahye.

Masih begoyang.Swell gile.UPS aku pon mengong sebb voltage asik shoot up so switching dia menggila.Aku risau,kalau switching kerap sangat boleh kaput!blearrghhhh......

byk giler aku hapdet blog.Iye aku bosan terima kasih!Dan aku kini mcm rajin utk research material utk diwarwarkan disamping cerita ceriti kisah aku.

http://improveverywhere.com/

Antara scene menarik mereka kat tube:


aku rasa diorg ni mmg dasat.Kumpulan ini adalah based in new york dan bukan boston.so rumet kena pi nyc utk participate la kalau dia mahu.And sgt coordinated too.

yg ni kelaka mcm haram jadah
http://improveverywhere.com/missions/the-no-pants-subway-ride/
tak sejuk ke woih?kalau pompuan tak kisah tapi yg laki tu?ERKKkkk...ni mesti case tak cukur/potong/trim....byk furrrr

And non of the females were in thongs or g-strings...bummer*sigh**sile kecewa kaum adam*

They have come out with numerous gatherings and events.giler mind bogglings....mcm flash mob la

They also have a facebook group and they also have a book!Yang bertajuk "Causing A Scene"

I think their site is worth a visit so pelis
Cekidaout!



anjing-anjing halimunan!

No comments: