Sunday, October 18, 2009

Potong betul

wadefak betul aku bukak MF nak updet blog aku punya butang-butang kat atas xde.Pastu pakai IE.tak feel la...

TV3 main cite indo bawang-bawang tu....merepek.

Pehal nih?



*AWAS aksi perasan hensem aku,aku takde isu-isu vanity...Oh kering sungguh kulit mukeku!Vain tak?bluwekkk

so aini aku pi makan dgn izudin kt port biasa sesudah pulang ke rumah dan mandi manda lalala.Nama restoran itu Muara~Sedap!

kami pon duduk.din order lalapan ayam dgn air tembikai.aku pulak nasik goreng dgn daging goreng mantap(sedap!) dan air sea coconut longan.tebaik!namum....

din bersuara,ERKKKkkk!!!tak lalu,sambil memaling muka 76 darjah ke South West

Gua pon sambut apa kes?

Cuba ko toleh sikit...aku pon toleh....Fffffffaaaaaaaakkkkkk!!!

Manusia tak hot(Nak panggil awek pon tak lalu),bersuar low slung jeans longgar dan menampakkan kerak/lurah karat dan lapisan lapisan kek sarawak dia.

Cilake ko Din gua tekena!Gua tekena...gua tekena

Camne gua nak makan *Daging goreng gua.Kaler dan tekstur sama?

*habis licin jugak

Gua lapar.Dimulakan dgn Bismillah,tutup dgn Alhamdulillah...



*kalau anda sehot ini boleh dimaafi.Gambar sekadar hiasan.Harap maklum

2 comments:

sophie asmara said...

kalu se hot awek nih konpim x lalu makan gak..asik tengok tak pejam pejam...:P

* boys will always be boys*

sharkpitt said...

aku pria normal...kalau keely hazel ada.pergh....

gua pengsan