Friday, October 23, 2009

Besarnya dada pompuan itu!

Tajuk tu saje aku letak.Haram shit xde kena mengena pon.Aku nak je letak Tetek,tp mcm brutal sgt.

Eniway,pergh hari ni aku besemangat.Maklumla pipe dah ke darat.Huish...seronok seronok seronok wooo.Dah nampak kelibat kegemilangan.Cuaca pon cerah.Air laut tenang mcm padang.Pastu dahla aini aku bawak speedboat.Enjin 400 hp ok?Kire mcm Ferrari tu.Meluncur laju vroom vroom membelah lautan biru.Seronok woo.Tapi time nak parking(alongside kapal) aku tak reti la.Aku pass kat drebar yg ada lesen.Tu pon dia ckp suruh aku try alongside.Kalau ni filem aksi stunt.Aku layan jek.Ehh silap,kalau bot tu aku punya aku redah jek(kalau aku punya surela aku terer bawakkan?)

Dah selesai keje,abih shift.Time to go bek.Biasala aku disambut dgn Borcos Firdaus 9.Balik sudah tentu aku pi makan.Apa barang makan kat mess/galley?(sebenanya makanan kat sini is the plg worst.Bukan nolak rezeki.Aitu sakit2 perut..kang sakit takleh keje.Tak gitu?I'm professional.heh)

Lepas makan pendek cite balik tido.ZZzzzz.mcm biasa aku mintak tlg anies kejutkan bukan taknak boh alarm.saje ngade ngade.Tak cukup kasih sayang.alarm pon pasang jugak la....

Ok pendek cite,aku dikejutkan dgn kisah pre comm.Dalam hati dan luar hati.Aku ckp "Babi!".Takkan nak kena pi platfom.Dah satu lagi keje.Pastu top management bukan kompeni aku *ehem...ahchooo* alam *achoom babi*...mari..tim tetiba nak pepandai cite pre comm.Biasala ni sume kes nak jimat kos.Main nak hentam jek angkut survey system ni pasang kat lagi satu.Amik mudah.Terus aku pukimakkan la tak kasi chan.

PROSEDUR PON TAKDE.JGN KATA APPROVE?!

Kan cilake hayam.Bukan ape ni tektik.Takde pon agreement menatang tuh.Saje taknak masukkan mob dan demob sebb nak jimat.Standedla apa-apa keje,mesti ada bayaran utk perkhidmatan.Ni nak cheating lah ni.

Yang penting,aku nak paspot aku dan aku nak balik once this is selesai.Kalau tak kena time bulan pose+Raya(dahla nak abih)+Deepavali(ahhh tak kire,nak ungkit!)+2 thn dah tak beraya+dah ada awek!+boss ckp abih lay demob,aku tak kisah.Boleh hati kering selamba badak gua tibai.But not this time.Pasukan kami kalau kena gak,mmg aku seriyes keje tak ikhlas lillahitaala.

Dah aku nak buat bhodo jek.

p/s:Aini 1st time aku dpt request sms dari mak aku suh MMS gamba aku?Iya..pelik tapi benar.

2 comments:

Mak buyung malas nak log in said...

Funny how we always comment abt bende yg bukan poin dlm entry..hehe!

Aku rasa bonda rindu wajah alongnya..tu mintak mms gambo.lama x nampak kamu tu..

sharkpitt said...

benar sekali super buyung.aku setuju