Tuesday, October 20, 2009

Aku dan darling

Apekes muke aku naik jerawat nih?Rimas*ohh patutla*

Rock The World 19th Dec 09 at Sunway lagoon???
Begitula shoutout dari heri kat Fesbuk.Lama giler aku x pi Rock the world nih.Jason Lo punya geng yg orgynice....ehh silap organise*aku horny lately~sebab itu patutla*
Aku cube google~gagal.

Last skali aku pegi dgn jumy,seblm dia kawin,teket free.Time tu dia bawak keta proton....proton iswara ke hape ntah

Lama lagi tu.Aku tak sure kalau boss bikin giler suruh aku redah monsoon ke pi memana.Lazimnya tak.

Balik...erm tak hujung bulan 10 nih.Awal bulan 11.Ok la tu.Sayangku periksa.Balik awal sure x dilayan dan tak dibelai dgn rakus.Kena balik man~man.Bos aku ckp lagi 10 hari aitu,kalau kire patutnya lagi 8 days berbaki.cha alip bot.Nampak gaya mcm lajak jek.Chait!

Sayang you have to wait sat.Kalau dapat pi party Goth.Seronok pakcik!

Darling you too have to wait oso!Duit dah kelain dulu.





Haa..aku dah ingat mana nak carik!

No comments: