Friday, July 24, 2009

Inilah hadiah dari mu untuk ku!

bertemankan roti yg dicicah olive oil dan protein shake cokelat yg sedap.memperkenalkan koleksi baru teeshirt yg aku dapat!


*baju ini sangat cool dan ceria!i like it very much.stoodle mari.tapi aku taktau apsal bile amik gamba kaler dia tak mengancam macm teeshirt lain.tkmo org lain tgk mcm cool pastu beli kot?yuk yuk...project pop seraun!sesuai




*ni gaya-gaya rock ala metal metal!!!!yeaahh yeahhh....mari layan urm urm...apa nama bend melayu suke pakai topeng tu?keh keh....okla up sikit metallica.yeah yeah*simbol setan!minum arak....sile ke neraka!erk....


*i like this.baju ini bertajuk "kegiatan masa lapang kami!"....hahahahahaa....mcm chilake.i loikeeee


*kalau nak rasa jadi don corleone....pakai baju ini.siap dgn props lagi tu.ye kedua-dua senjata itu boleh membunuh...kalau aku letak kapak aku sekali.nescaya lebih brutal....jgn main dgn benda tajam.nanti luke...*piap piap piap...sorry!sobs tsk tsk*


*rasa-rasa nak jadi RATM!ini adalah terbaik.kalau pakai baju nih...elok layan lagu-lagu RATM.jangan lupa lompat dan terkinja-kinja dan headbang!kalau ada gitar main wah wah...




*head gear aku bertambah jugak.makin menjadi-jadi wall of head gear aku.ada penambahan castro cap dgn cap decepticon!yes i loike...okeh hari sabtu akan diadakan percubaan mural fedora.

notakaki:yes,baju diorde dijanka tibe hari rabu 29 rembulan.hehehehe....yes suke suki saka siku wakakakaaa....

thanx again bebeh.peminat2 yu kem salam.

2 comments:

rawsktar said...

eh i ada peminat? hahahah. wsalam.

susah kan berpacaran dengan rockstar. haahhahhahaah.

welkam dear.muahs.

oh, ada lagi satu project saturday. pasang common pc utk 243.

WorkingIBU said...

banyak nyer topiii mu .. tak mau jual ka?