Sunday, July 19, 2009

Harini sangap lalu aku terjurumus dalam kancah

Aini sangap.Pastu aku pi bank.Aku bwk kuar duit.Aku pi beli pizza.

Aku pulang.Aku online.Jumpa kak za plak.Dia kazen aku dok kat Leeds.Wat masters.Single and available.Pandai masak,pandai,lemah lembut,baik hati,pakai tttuuudooonggg~Mahu?

Ok bebalik kepada list aku.Memula aku nak beli nih



Pastu on seken thought iskh...kasut sendal byk yg tak terpakai...so lagipon aku nak beli crocs(bukan sebb cantik.tapi prektikal.tak pon mybe aku opt for holeys ke?murah sikit material adalah sama.)tapi siriyes murah.baru 14.99 pound.dalam 15 la.so kali 6 baru rm90!lat sini retail jek kat world of sports dah 200 plas!giler....karrimoor to bang

Pastu pastu aku tak jadik.Aku pon terus meluncur(surfing) guna mouse pad dan keyboard

Setelah belek dan menahan napsu serakah aku pon beli ini jela.



*sebb hoodie lama nike aku dah koyak poketnya.aku pon lama tak soping.so canla.kaler dia menarik!!!suke suke.tapi hoodie xul lagi cool la.oakley ada jugak.tapi aku rasa jinjang sangat.



*heh...baru matching dgn suar billabong.ada rakan partner.suar aku ntah kemana-mana.lagipon byk yg aku ada motif adalah kehawaiian.



*alaaa mak too good to miss la.hahaaa.so maka habih la 28.98 pound sterling.ini website dia

http://www.sportsdirect.com/

so sblm hari khamis aku boleh pepoyo order lagi.giler!

note to self sila sayangi duit,kang tak cukup modal....tsk tsk.

6 comments:

Xul said...

heh, hoodie yg tue pun kool jugak apa. bila nak balik, dani kasik aku katalog think geek sekali nie. bleh belek belek kim satu longgok trus. saving shipping cost skit.

shafiksuker said...

hahahaaa.....itu adalah terbaik!xul kau tau tak nama sebena dani?aku tak biasa panggil dia Dani.hahahahaha

rawsktar said...

yang paling kool ialah seluar itu.hahahah.gile matching! euwww.hahahahahhhahaah. muahs.bole pakai gi konsert kan sunway lagoon nnt. ehem.

Xul said...

mana aku tahu. ko ingat kerja aku mengorat aje ke memanjang? huhuhuhu. anies pancing pergi koncert rock old timers. hahahaha

sharkpitt said...

xul aku ingat tu part time job ko.ngorat memanjang!muahahaaa

rawsktar said...

pandai la xul.ehem.