Thursday, July 02, 2009

Aku bukan Super,Aku bukan Setarrr....Aku bukan Supeeeerseetar

My guess is kalau onshore/darat the buzz would be pasal transformers lagi kot?Kalau berita dunia tu sumpah aku tak tau.pastu bile dapat online...baik baca belog gf,kengkawan sahabat haidai,ahli koarge pastu bagi komen.Main fesbuk sampai muntah darah ke.

Yes dah sebulan.Another 2 bulan lagi to go(anggaran kasar) kot?1 team kena anta pi TCOT~1 engr,2 survey maybe 1 engr standby.Pastu kat sini ada trenching team seramai 3 org~1 engr,2 survey...so aku yg kat pipelay barge selaku seketul engr kenala dok sini.Cobaan betul.Layaannnn...........

ok barge adalah off charter end of July.Kapal baru masuk sure kena rigup and mob lagi.Jadi dah Ogos.Pastu pose 21/22 Ogos?Maka raya camne?Masalah problemnya adalah laying paip air ini adalah amat sukar.Tula analisis kitorang xmo pakai.

Gile aku xde life kat sini selain bekeja dan buat lawak bangsat sesama crew2 lain.Mancing tak kaki.Tapi kat sini byk ikan.Mcm biasa.Aku tumpang makan.hahahahaa....sotong pon byk.Memalam diorang rajin candat.Naikla 2-3kg semlm.Larat ke makan?Licin....tatak tipu.Riggers makan macam "Vavi" oooo.

Nasik tinggi macam busut!

Dah aku dah tak tau nak tulih apa.Sekian catatan perjalanan.

1 comment:

rawsktar said...

kamu bukan supeerrrr..kamu bukan setarrr..kalau digabungin..kamu bukan super starrrrr..

aku bukann roccckkk aku bukan setarrrr..kalau digabunginnn...aku mungkin rockstarrrrrrrr