Thursday, May 21, 2009

time kasih...



Peah tengkiu for the tee shirt...aku rasa mcm flash!laju siyut...berdesup peginye

aku malas nak taip tp aku petik petikan ini dari sini http://urjavaneseprincess.blogspot.com/2009/05/keh-keh.html

The fun about pissing someone off is that how easily for you to turn her/his button. Contoh ayat "muka tunang kau macam kuih bulan" lepas tu keluar maki hamun berjela-jela, see? Rasa macam run command code pastu tengok process tu running..cam uuuuuuu heheh.

Lepas tu satu lagi aku notice pasal blogger atau fans kepada blogger (some ok not all), cam bangganya ramai orang baca blog dia. Pastu kutuk-kutuk blog orang lain yang tak banyak peminat atau komen atau followers atau apa-apa lah. Adakah berblog ini satu contest tuan-tuan dan puan-puan? Adakah hidup ini pun satu contest? Sapa gaji paling banyak? Sapa travel paling jauh? Sapa suami paling kaya dan popular? Adakah?

Satu yang aku notis pasal manusia (amboi banyaknye observation) ialah pendidikan, tangga gaji, keturunan, popularity, etc tidaklah janji yang orang tu best dan baik hati atau boleh dipercayai.


ni gara-gara blog aku di link dr blog yg aku tak baca.ajaib!magic!terharu jugak...terharu?NOT.blog aku ni bukan blog glamer.sumpah!sumpah!seriyes.blog ni lame sebab:

1.Saya tak happening dan "cool".Saya tak minum arak,berclubbing,mengamalkan seks bebas.Saya selesa dan redha dgn diri saya yg penuh cacat cela ni.

2.Saya ni tak kelakar.Nak gelak pon susah.Org kuat gelak mudah lupa.Tak caye tanye ustaz!

3.Saya seorg nerd yg suke bertukang,main peralatan elektronik dan baca buku dan climbing dan hiking dan bejalan2 dan berenang dan

4.Mak dan bapak saya suke kejut saya utk solat subuh.

5.Saya akan bayar hutang dan tidak suka berhutang.

6.Blog ini juga tidak suka menyentuh peribadi org sebab saya berpendapat org yg suka memperburukkan org lain mempunyai hati yg busuk diperkaya dgn sifat mazmumah and td ceramah ustaz shamsuri ckp org camtuh dia punyai sifat Amaroh.hik hik...

7.Saya tak gunakan ruang blog utk membuat tuduhan2,gossip2 hangat dan liar.ini public domain.posting2 camtuh x sesuaila.

8.Saya workaholic dan self centered sampai gf pon nyampah tp sayang...cak cak cak!mcm shilake tak?

sekian sapa nak main Cak cak cak?kihkihkih...ye...saya sedar diri,blog ni x kelaka.

~lalalaaaa~

5 comments:

rawsktar said...

blog u mmg tak kelakar. asik2 citer psl laut. laut. laut. smpi cuci tandas pun citer?kamooonnnn.

hahahhhahahahahahahah.

i lebiu.

buih said...

wei..gambar badan sape pakai tshirt aku beli kat kau tuh?

asal gagah sangat?

Leonora Halim said...

ehem... kesian.. takpe takpe... i rasa blog u kelakar habis.. takpe takpe.... kelakar sangattttttt... betulllll.... :)

p/s: i suka point no 5... org camni kena baca bil air dolu2.. ada tulis... HUTANG WAJIB DIBAYAR WALAU TIDAK DITUNTUT...

sharkpitt said...

mel:i lebiu tu

buih:mestila aku yg pakai!kamon?

Leonora halim:sapik tak kesah la...muahahahaaa

sharkpitt said...

buih:tak gagah...makin boroi siyut