Thursday, May 28, 2009

Tahniah tahniah



http://www.creativepro.com/files/story_images/042204_fg1.jpg

Sayembare ingin sekali aku ucap TAHNIAH kepada gf rocksta aku yg dah dpt keje baru dkt tempat baru dan "gajinya" pon baru!jgn mintak banje sebb aku nak mintak kawin*gatai tak?*....Alhamdulillah berkat sabar.Tahniah sekali lagi.Sila abaikan ayat yg xde kena mengena.

ke-2,time kasih kepada mary jane atau nama melayu sebena beliau mak jenab sebb buat besday pati reza ke 28 dan kenyangkan kami semua di 2-4-3.*jgn lupa makan aiskrim ada dlm peti*

Time kasih kpd icha sebb amik gamba dgn kamera canggih...sume nampak lawa,gojes,gedik dll.*jgn uplod gamba kamere lg satu nanti wajah tampak berkilat*

Kepada penonton bola manu dan barca.may the best team win.aku doakan barca menang tp kalau diorg kalah manu la yg menang.boleh berlagak angkuh sombong jek x dpt pape pon selain itu.

Tahniah jugak kan Anne sebb bukak acc fesbuk.Tag tu macm main sep sep!

ok sekian entri pendek....sila senyum selalu!

5 comments:

rawsktar said...

thanks..kenapa u blog sblm i??hahahaha.

lelah semu semata said...

hahahaha. so sweet sapik.. ko lupa la sapik ckp tahniah sbb dia dpt pointer cemerlang walaupun uitm tak kuarkan lg result rasmi.. cis. aku jeles

buih said...

camane aku nak tengok gambar2 lawa dia?

sharkpitt said...

pecks:wohooo...nanti aku usahakan

sharkpitt said...

bai:blom kuar result rasmi.harus rilek dulu.

syg:i blog dulu sebb u sibuk layan chat...hehehe