Thursday, May 07, 2009

pendapat


ok teringin nak tuka tepon...mmg tepon iphone tu plg aku berminat.tp mahal sgt la pulak.aku ni budget konsius u olls...sebenanya aku takut kang tetiba tepon menjadi Ikan.risau gak tu

basically,kalau aku ada tepon kena serve these purpose

sudah tentula boleh kol
sms
mms(amik gamba)
check email

dlm rm500 dah la.

tak larat....claim aku bersepah lagi tak dapt.byk gakla.takpe sabar...sabar.nanti acc aku buat magic lagi macm aitu!yesss

perut aku lapa.ptg td seblm aku balik aku pi order 4 set tauhu bakar.nyonya dan amoi itu terkejut.

1 set ala Luwa keping wooo...mybe dia terkejut sebb badan aku tak sebesa atau segagah Opie yg aku teman gara2 putus cinta...kesian dia.

lalu aku balik umah awal aini.aku pi adjust rambut dlm fasa huduh.ok la sikit,then aku balik umah

aku mandi solat...ke dapur...hoh!gulai ketam masak lemak!no choice aku terpaksa makan lagi nasi sepinggan........lebih sikit.

ish...skang dok taip sambil ngunyah chess dan juga cokelat...(jgn risau ada lagi dlm fridge ok?)...

ok berbalik pada cadangan handset...sila bagi cadangan.aku buta hanset...kalau keta tere la sikit!ok sila bagi cadangan.

p/s:walaupon hp aku tak canggih dan tak bleh amik gamba...hoh roaming tau,pakai line bukan prepaid.boleh tepon oberseas tau...kih kih

7 comments:

mafuza said...

muahahahaha..over nye makan! if i were u,dah lame dah jd obess..hahah! :p

rawsktar said...

sila tuko ke ifon. n i promise i will take gud care of it. heeeeeee.

zamzahari.ishak said...

kalu dah pasang niat nak iphone, sambar je la. Tp kalu ko sambar bgtau aku skali erk..aku pun berkenan gak. hehehe...

Sasha Sharifuddin said...

bajet takat 500.....public phone pun tak dapek bang!!!

sila tambah kriteria telepon lagi sati..bole video call...aku jamin kekasih hatimu akan agree..sbb bile anda dilaut, wajah kekasih tetap bole dilihat secara live..:P

i knw sbb aku dan suami junkie video call..:P

sharkpitt said...

hoh...bajet rm500 dahla.byk lagi kegunaan duit itu....

gaji aku belom byk tau...

iphone mmg mahu.tapi kes malu tapi mahu.napsu napsi

sila bagi cadanganla....

Anonymous said...

video call not working with iphone 3g.TQ

sharkpitt said...

Anonymous:Time kasih atas tip anda