Tuesday, May 12, 2009

cuti hari ke-2(battle wounds)

Pagi tadi aku dikejutkan oleh "Awak bgn Suboh tak?"

"Hoh?",aku blur...dah pukul bape nih?suara dalam hati

"Alamak...takla",seriyes aku cuak..CUAK beb?!!CUAKSSS!!

sekali pak aji sound la...aku bingkas bgn

"Kejap lagi bapak balik kite pi jmpa ustaz dalam pukul 10 camtu",bapakku sambung

"Orait roger boss",sambil salute...sure lambat,bapak aku ni terkenal dgn habit tak punctual dia kalau berurusan dgn anak laki dia yg sorang itu.

aku pon terusla ke toilet dan buat apa2 yg patut.pastu semyg subuh versi dinosour(terjalak bigtime daa...)

dikala tunggu boss plg aku mandi manda makan minum dan sempat berchat sama en buih yg bakal ke kota bandung!ewah ewah....aku rasa bahasa indonya telah dimantapkan.kalau tak cukup,boleh try buat sesi bersama icha barangkali

dikala tgh...aku pon pi kampung kuang dgn bigboss.ustaz daud jaga pusat rawatan aini.

sesampainya aku,ada org tgh di"ketuk"...hoh!aku dah dpt bygkan kesakitan yg bakal tiba.

tiba giliran aku.mcm biasala ustaz suruh tahan,jgn lupa istighfar...aku ckp balun jek ustaz...aahh,ugghhh,cila&*$%......okla sakit tu sakit.tp aku ingat 1st time aku pi dulu lagi sakit.kali ni dah bertambah macho dan kurang sakit.legaa bile dah habis.tapi kesan parut dia mmg champion.2-3 nanti ilangla



ni gamba shot bahu belah kanan aku yg bermasalah



tricep kanan yg tak reti nak baik!walaupon aku tak climb...ishk.

jgn risau ini sume shot tak berbaju BUKAN BERBOGEL!harap maklum...jgn main tepuk2 bahu saya ok?kang sakit!!!

hoh!esok masuk opis....jadi tak tgk wayang esok u olls?

4 comments:

zamzahari.ishak said...

bahu ko knape bro....

sharkpitt said...

battle wounds....gua pi berperang tadi...sakit siut!

rawsktar said...

motif pukul bahu u tuh??motiffffffffff?????????

zamzahari.ishak said...

x paham aku....