Saturday, February 07, 2009

minggu yg sibuk

Its a hectic week.9am-12am for the past week.Chances are things aren't slowing down!Penat for sure but I enjoy my work.Yerp though I might sound like a hopeless romantic but balik keje lewat sempat jugak jumpa gf yg turut sibuk dgn kegiatan esenmen.borak2 release tension sat then balik rumah.

Just today I saw my sis Asma.For the past 1 week.Tak nampak muka!gilos.She leaves to school by sesudah subuh.Me of course Subuh lewat sikit!keji

Anyway...despite not sleeping hampir semlm berjaya pi climbing kat damai aini dgn tersayang dan rakan2 beliau.Aku kagum dgn Meon sebab hampir berjaya menguasai penangan Monsoon.Kaki beliau berdarah.Walaupon berdarah adik beliau sgt comel.Giler takde kaitan.Aku plak berjaya kuasai monsoon dan buat keje giler nombor dua iaitu hampir menamatkan 2nd pitch!tak mampu.penat giler dan amat tak larat.mak aii....tinggi gilos.hohohohohooo....terbaik terbaik!mau kat 60-70m....hahahaa....agak puas hati!hohohohoooo..........penat beb!

kenapa aku suke climbing?mental and physical challenge.aku treat climbing kengkadang mcm life challenges.obstacles,hurdles,bla bla...malas nak elaborate.muahahahaa

Tadi aku aja meon belay pakai GriGri.Walopon ikut kitab salah sebb 1st skali kena guna Figure 8 baru boleh guna alatan canggih.Ni yg canggih dulu aku sampaikan.Paling canggih plak tu.

Anyway sebab tula kengkawan aku tak pi minum petang or dapat join friday nite futsal.keje keje.minggu ni ajek 3 hari berturut-turut ke loyat.Tu tak masuk ke jln pasar.then minggu depan aku for sure sibuk utk prep work survey dept.from purchasing alat2 canggih,PO la,bayar tu bayar ni,wat phone calls kesana kemari dan pelbagai.Then ke Site pulak nak wat onshore survey pakai segala macam alatan mak nenek yg canggih yg aku pon tak tau sgt sebenarnya.takpe nanti pi site aku akan tererkan diri.yakin boleh allez allez allez!pergh makin itamla aku....

So InsyaAllah aku akan ke site.Diorg kata kat Labuan.Mybe ke Miri...entah aku pon tak sure.Go with the flow.Keje macam lem....layaannnnn.

Aku pon nak kena beli jam sepasang nih.kesian tersayang aku kehilangan jam.since kami hilang jam.so nantila kita kasik urus.

Sekian dulu posting merepek aku.Tima kasih sebab baca.Sesapa nak pow tunggu aku balik nanti.Tapi sikit2 jela.Aku nak kawin.Kena pi masuk minang sebab org takmo masuk minang aku.hampesh...aku ada sijil nikah taw!

4 comments:

Anonymous said...

trima kasih tok guru. lencana pertama dr climbing sgt pedih, tapi aku akan memakainya dgn bangga..

hua hua.. figure of 8 aku penah pakai, tapi hanya utk decent semata2. belay saya tak reti (lagi)...

rawsktar said...

hahhaahha. sian anak murid mu itu.

ye, jam tangan saya hilang. huhu. sungguh sedih sbb beli dgn titik peluh sendiri. jam tangan sepasang?
awwwww..saya mau jam bersaiz macho. hehehe.

owh, i layan braveheart. menangis2, langsung tidak mengantuk lagi..lantas membaca blog u. hehe.

buih said...

aku pun ade sijil kawen.

aku tunggu housemate indon anies jek ni..

heh!

sharkpitt said...

buih:aku pon tak jumpa agnes monica lagi!kalau ada borang lebih amik utk aku sekali.will text u my details.shhhhhhh.......!!!hahahah

padawan(up sikit dari anak murid):nanti aku ajar kamu belay guna figure of 8.
p/s-->hani comel.sila ajak climb sekali di hari mendung.kang dia gelap.

*siap sedia utk sprint*

darling:layan braveheart nangis?i understand its the hormonal season.
*padawan i think ur PMS anonymous group is really good*