Sunday, February 15, 2009

Hari rajin+malas

Hari ini dikala majoriti sibuk menyambut hari velentine aku pon pergi berpeselesan dgn beloved aku.

Yes hari V kami disambut meriah di kedai brothers.Kami pergi speaker hunting.Sepasang wiper baru dan blind spot mirror turut menghiasi Ferrari kecil berwarna merah.

Speaker 2 way keluaran Kenwood itu menggantikan speaker Blaupunkt.Walaupon sizenya lebih kecil dari speaker lama,bunyinya jauh lebih best dan mantoop!Kerna magnetnya lebih besar dan minimal dan maksima output wattagenya lebih tinggi.Kadar impedancenya adalah sama 4 ohm.Kalau nak beli speaker pastikan impedance speaker dan impedance wayar sama utk maksimum power transfer.Juga check headunit utk pastikan output wattage utk mendapatkan hasil terbaik dgn budget anda ok?

Setelah itu kami ke litar lumba gokart sebb ada permintaan utk menjadi tukang amik gamba.Beloved menjadi pengambil gambar semi pro.

Pastu kami pi bedal ayam golek.Kami makan sikit saje sebb kenyang.Para racer makan dgn lahapnya mungkin kerna terlalu lapar tekan minyak dan brek.

Sesudah solat maghrib kami bermalasan dan menontan ceritera Si Butang yg dibintangi oleh Murad Pittitang.Cerita itu best,menarik dan sesuai ditontoni oleh segenap lapisan masyarakat.

Kepada En Buih.Saya telah menjalankan tanggungjawap menyampaikan cenderati beliau kepada beloved saya dan Cha.Ye saya ulangi Cha.Beloved telah ambil gambar.Kite tunggu shj hasil beliau.

Esok saya mahu bermain batu pula.InsyaAllah minggu depan kalau saya masih disini saya akan membawa Ahmad pula.Mari kita saksikan kesudahannya...kalau saya ke sana-sinun maka xdelah kot.Takpe boleh saja alat2 diserahkan kepada Beloved utk membawa pendaki2 lain berkongsi pengalaman.

5 comments:

buih said...

ha! i know i can count on you.

rawsktar said...

sapik dh jumpa cha la peah. hehehe. and aku bg tadi dpn sapik lagi. hehe.

beloved;

tadi balik hantar u, i tgk changeling dgn cha. hahaha. lantas, smpi skang i belum tido sbb one of the racer ajak sembang plak. hahaha.

eh, tinggalkan sama saya??how sweet. tp sapa nk lead niiiiieeee??

buih said...

ok, terima kasih anies.

n then what?

buih said...

aktiviti sukan seterusnya...

http://www.shoppingnsales.com/2009/02/17/17-21-feb-scuba-diving-annual-sale/

sharkpitt said...

terbaik!muahahahaaaaaa