Thursday, January 22, 2009

Papai Raqi




aini 22/01/2009 aku kat miri.
esok 23/01/2009 sahabat baik aku raqi rosla nak pi panama.dia survey engineer.dulu dia keje dgn OGS.Offshore GeoSurvey.Kami berkawan baik semenjak dr hari hari final year aku kat UiTM.Dia grad lagi awal dr aku.Dia pon keje lagi awal dari aku.

Aku dari dulu nak keje camni keje macam Raqi.Sebab keje ni adventur.Duit tu seriyes takdela byk sgt sebagaiman yg diwarwarkan tp cukupla utk permulaan.

Raqi jugak teman sejati kalau nak layan live band.Dia selalu mai dtg umah amik aku pi tgk liveband.Mak aku pon kenal dia.Dia baik orgnya.Waktu dia mula keje offshore kalau dia balik onshore sure banje aku makan.Tp pastu aku dah keje aku plak la banje dia.hehehee

Dia suka muzik.Aku ingat lagi time pi beli fender mexico.Dia beli kaler putih!Dia suka layan santana dan juga blues.

Orait Raqi!selamat ke Panama.I'm gonna miss you.Aku nak pi sana jugak tp on makan angin assignment.Kalau kaya raya silalah beli pulau satu ke.villa ke?hahahaa

No comments: