Tuesday, January 20, 2009

Aku kat Miri~Serampang 2 mata

"Shafik hang kena pi Miri cari barang!",suara Const Super (CS) memecah keasyikan YM nak pi chilling kat Sg Chilling bersama Nad(Peah la tu!)

"Hah!Bile",sahutku dgn nada saprais

"Ada flight tak petang ni Ezat?",boss immediate aku bersuara pula.
"Adakan Miri petang?Flight 3 kali sehari Air Asia",sambung beliau.

"Ada?Awat nak pi ptg ni jugak ke?",Ezat tanya.

"Aduih!Rilekla...pi pagi esok la pelis....tak dan nih!",jawabku.

"Haaaaaaaa......hang pi pagi esok.Pastu pi cari brg dgn Latit.Pastu tgkkan sekali air tugger tu",CS bersuara.

Shit aku kena pi Miri ni.Tetiba....SURPRISE!oh tidak....lalu aku pon bgtau gf aku yg berreaksi terkujat!

uhuk uhuk.

Lepas opis aku terus drive ke Bangsar South.Ciss jem....jem....JAM kepala hotak.Aku pon tiba ke destinasi.Setelah bermakanmakan bersama gf nak anta aku.Adeih...inila 1st time aku nak ke kerja sama ada onshore/offshore ke airport.Kalau tidak mmg berteksi aja.Touched to the max!*aku berhak lembik,sila bagi chan.Pastu dpt pulak entri mcm ni.Lagi aku lembik.

510am aku dikejutkan oleh si Dia
535-40am cargas ke airport!Mak aku tgk jek dr pintu rumah.
Ntah pukul bape aku sampai airport.

Pendek cite aku dah kat Miri.Sini musim hujan.Yeah,hujan yg sgt lebat setiap hari.Cuak jugak nak kelaut.Agakla dah lama sgt tak kelaut.Emel yg terlatest aku dpt mcm nampak gaya aku kelaut.Maybe aku kena ikut sampai ke labuan.Aku pon tak tahu...

Bila aku balik.Wallahualam...Doakan aku selamat.Sudahla...Sekian.

UUwwaaaaaaaaaaaaa..........

3 comments:

rawsktar said...

watefffffffff??

Pffffttttttt.

uwekkkkkk. pfffttttt.

sakit..i sakit nie. balik la. takde sapa nk hantar gi spital. tak kesian ker? uhuk.

Sasha Sharifuddin said...

hahahahahhaha

seronok tgk org bercinta merana kerana rindu!huahuahua..

btw sapik..access granted. Gf mu adalah co-author di blog keji tersebut!huahuahua!

buih said...

lerr..aku nak gak jadi co author!!!!!!!!...

eh shaq, serampang dua mata tu ngan mata keranjang tak sama ke?

jangan lembik2 sangat shaq, nanti dah tak boleh nak keras susah.....