Thursday, December 04, 2008

sapa en sabri?

berikut adalah kisah sabri

http://thisskiss.blogspot.com/2008/12/perempuan-en-sabri.html

sila klik link utk kisah lanjut.



*sumpah ini bukan zano okay?*

Aku tetiba terbayang sorang lelaki yg agak pendek,gemuk dan boroi.misainya lebat kepalala hampir botak.Sering berseluar slack dan berkemeja atau berbaju batik.spesis en sabri suke pakai baju ala-ala hawai kalau pergi ke berskandal di PD.gemar ke disco dangdut seperti Mas Merah.Duit mcm byk tp biasa aje.Bwk keta mercs versi lama yg jenis berkotak(bukan seperti pongcow...harap maklum,sila rujuk spongebob)...berhandphone nokia communicator kerna sizenya bagak sedikit....spesis en sabri ni suka melurutkan misai tebal mereka dgn gaya hero tamil oldskool...en sabri isap rokok kretek.

profiling aku agak tipikal.kamu pula bagaimana?
mungkinkah sabri seorang alien chomel yg dahagakan kasih sayang manusia sejagat?



http://gaygamer.net/images/alien-hominid-hd-alien.jpg

giler....takde keje kat opis!

8 comments:

buih said...

ok nanti aku bincang pasal en sabri kat blog aku.

Sasha Sharifuddin said...

kan???kalo mcm ni en.sabri..adekah kamu rasa aku mau????????????

plisla..suami aku jauh lebih kacak dan genteng dr en.sabri!hahahah!

MELanies said...

hahahhahahhaa..weih..jgn memainkan nama bapak orang!! marah baizura sabri.

sha..gile publisiti blog ko. damn. cpt nuff nang.

anak ke-5 incik sabri said...

incik sabri abah aku laaaaaaaaa!

sharkpitt said...

ni sabri lain bai!

MELanies said...

hahahahaha..blog u pun mendapat visit dr anak encik sabri..haish.

Sasha Sharifuddin said...

musibat aku menfemeskan blog aku..

menjadikan aku blogger tegar...

dem!

sorry aa bai...aku terpaksa menggunakan nama sebenar..maaf kerana anda terkena tempias! :)

sharkpitt said...

hahahaaaa...........tempias blog sasha membawa kemari?apa profiling blog buih!tunggu..........