Tuesday, December 23, 2008

manusia adalah lemah

Edisi punk'd telah mengundang komen panjang dan juga traffic ke blog dari merata dunia singgah.Aku yakin dan pasti diorang tak paham melayu!heheheee

Komen yg aku dpt khususnya dari irin mmg pedas dan power.tapi memang benar kata sasha bukan la kena punk'd.memang tiada unsur-unsur cheat berlaku.cuma kalau nak ditengok dari perspektif itu,maka itula yg terlihat.

aku teringatkan kisah lalu...it hit that nerve bak kata sasha.sama tapi tak serupa.

komen sasha:
bukan kene punkd..dun think like that..

it happens..

good news is..everyone is happy now..

i'm happy for everyone every nanosecond of the day..*rubbing it in!*mwhahahahaha!!


kalau +ve,+ve la jadinya dan vice versa.

nampaknya tahap ketidakpedulian aku ini aku pon bakal mempertikaikannya.mungkin dgn cara ini Allah telah memperlihatkan sesuatu.kelemahan diri supaya tidak riak dan takbur.

maaf ya cik!takpe aku dah remove posting.kah kah.

dah dah....sambung buat keje!bulan 1 dah nak ke pesisiran pantai!bintulu la...bukan ganu.tu bulan lain kot?

p/s:aku pon emo.babi ahh....buruk perangai
p/s/s:panjang lebau komen yg kudapati!sapa tak sempat baca?hehe...takpe tak rugi pon.

3 comments:

Anonymous said...

Lesson learnt

Anonymous said...

Daku la yang tak sempat baca!!!!

Anonymous said...

pemersing:nantu sure kamu hanjengkan daku....ish ish!

*emo emo emo

budus...kihkih