Saturday, December 13, 2008

Futsal wanita

Satu ketika dulu ada cite yg agak glamer Bend in like Beckham.

Gejala futsal wanita semakin menular kat malaya.Apa yg positif aku rasa adalah kerna walaupon takdela terer main macm laki(sebb laki yg selalu main bola),tkpe janji enjoy.lantakla...sihat tubuh body!Kuar peluh,bakar lemak(yeke?)

Perkembangan positif 2 adalah unsur2 feminin tu semakin ada.Takdela yg rupa herhim/tomboy/pengkid jek main.(Tapi tak nafikan spesis ni yg terer..............sikit..hormon "testis"teron lebih sikit)

Perkembangan positif 3 senaman mata utk laki.Takdela sangap sangat!heh heh

Perkembangan positif 4....memang sesuai iklan "only the ball bounces".Boleh jual produk!(Tak jugak)

Perkembangan positif 5~I can finish my book!hahahaaa*ni perkembangan aku nak kena piap ni....sajek carik naas!*

Apa lagi hah?Agaknya bila Touch Rugby utk wanita nak popular kat malaya?Women+Peluh+Mud=Menariks!Kat s'pore dah ada league.

Majulah sukan utk semua!

3 comments:

Sasha Sharifuddin said...

ni tak lain tak bukan pi tgk bini main futsal..pastu call aku tengah malam ajak minum kopi..

aku keje alternate saturday laaa dol!ari jumaat aku tido awal!

*i hate my alternate saturdays!*

sharkpitt said...

tak tengok sgt!lain pulak yg aku tgk so aku baca buku freakonomics

rekomended!

*aku belum kawin so takleh panggil bini~harap maklum

rawsktar said...

eh eh..tak nmpk plak komen2 ini..hehe..i nk gak dipanggil bini.syok jugak. heheheh..sasha..dia hampeh..bukan tgk aku, byk bnde lain dia tgk..itu yang terus ada ilham menulis. shaits.

sapik: hehe..gurau.