Saturday, December 20, 2008

Aku yg masih disini...Al-Fatihah

Damn...aku dah tulis panjang sebenarnya pastu aku delete sebab tulisan aku dikuasai emosi.Amat jahat dan setan penulisan itu!*yuck*

Anyway,Peah's back and dia dah update Blog.

18 Dec 2008 Tok Njang meninggal sekitar jam 1800 hrs.Wan aku (abg sulung beliau) meninggal 18 May 200X(tak ingat maaf!3 kot?) about the same time.Yup hari Khamis malam Jumaat.Alhamdulillah.........

So Al-Fatihah.

Tak payah tulis panjang.Aku harus mandi..tadi futsal dgn Rakan Total

In a few hrs Anies pergi Mersing for 5 day....argh........So I'm off to rock climb wit the guys and go get more stuff at Nomad Sek 17...lelong.More outdoor gear!Bila coleman nak sale?Nak beli Coleman sleeping bag la utk US!

2 comments:

rawsktar said...

sampai hati climbing takde Anies.hahaha.Nak balik. 4 days to go Shafik!

odeng said...

Sudah laa brooo...takder "Anies" baru nak climbbbbbb.....sudahhh laaaa weyyyy( lagi skali...sudah laa weyyy)))....