Wednesday, November 26, 2008

nelayan laut dalam

hullamak....wa tido lewat.dikala org nak masuk opis aku kat umah berdengkur lepas solat subuh.bapak aku sure kejut.mak aku kalau malas di call jek aku kat bilik *giler concern* kengkadang dari bilik dia or kengkadang dr mesjid sebb ada ceramah mak dgn bapak balik lepas solat dhuha.solat dhuha ni baguih di amalkan(tapi jgn la skip subuh) byk fadhilat esp kalau keje kita byk kena wat decision making.

tadi aku call kawan aku ridza.tgh wat course safety officer.aku doakan dia berjaya.boleh bertambah kroni bidang "nelayan laut dalam" macam aku ni.term baru aku.adala yg tukang bagi.takpe saya terima dgn hati terbuka luas.

ridza:awat aku baca blog hang gila "feilong"
*pergh lama betul tak dengar term itu,bisik hati kecilku*
sapik:haha...biasala.nak jadi pelaut tegar.kena ada feel sikit.aku dapat term baru.bukan pelaut...nelayan laut dalam.
*isk isk ....kesian makcik restoran.harap dia tidak terpedaya*

mungkin insan yg berkata begitu ingat minyak dan gas boleh ditunda menggunakan pukat harimau atau pukat tunda?bukan begitu caranya.takpe saya dah tunjuk gambar dan beri penerangan.kan?kan?kalau anda masih mushkil dan penuh persoalan bolehla aturkan sesi temuramah.saya sedia membantu!

nelayan laut dalam = the deadliest catch.itu contoh terbaik!

2 comments:

Anonymous said...

*makcik restoran itu sgt kewl*
* insan yg berkata begitu ingat minyak dan gas boleh ditunda menggunakan pukat harimau atau pukat tunda>>pura-pura naif.*
*nelayan laut dalam = the deadliest catch>>>penangkap ketam yang hardcore*
*tp i prefer dok dlm bilik baca blog*

sharkpitt said...

Gadis Misteri Shafik (GMS)
*opsyen duduk dalam bilik bace belog memg plg selamt
*deadliest catch = laut malaya tk camtu.insyaAllah selamat.
*pura-pura naif?I wonder why...?