Monday, November 10, 2008

masih merantau

Kini aku berada di Miri rumah azmi lagi.Semlm aku tiba dr labuan.Hari ini aku nak kena cari sejenis epoxy utk kegunaan 4" cable clamp.Nama benda itu wirelock.

aku makin gelap.sure zano tercabar bigtime ni.peah boleh highlightkan perkara ini kepada beliau.

aku dah borong cokelat.heh seronok!nanti aku bagi.

aku masih maintain badan aku.ish ish...barangkali jin aku yg gemok!apakah sia2 kunyahan2 di kapal itu?

bila nak pulang?aku pon tak pasti...

kalau boleh dpat mini cooper 2006 pada harga 60k wajarkah.....?hurm...kita tunggu dan lihat.mungkin lain pula yg keluar

sekian dulu.
pelaut yg makin tegar(dan gelap!!!)

p/s:Gel selamat menikahi Eza.Agak happening bila reception perutnya sudah "berisi"!

2 comments:

cdalan said...

cooper? chicky!

sharkpitt said...

chick magnet.NOT!

cooper?chicky?not if its full blown with hamanns bit and pieces.we'll see