Monday, October 27, 2008

perjalan mesti diteruskan

aku kini berada di rumah saudara azmi di miri.jutaan terima kasih pada keluarga beliau kerana menerima kehadiranku.duit cash berupa pembiayaan aku disini kuhabiskan utk makan mlm yg enak bersama azmi!

duit berkurang dgn pantas kerna aku terpaksa membeli life jaket jenawa wearns yg petronas approve utk ke offshore.harga mahal rm450....ye petronas tak bagi.hanya diberi pada staff mereka sahaja!disamping itu staff mereka yg ke offshore juga di manjakan dgn boots red wings kegilaan aku.takpe aku dah orde boots jenama wurx also keluaran red wings dari azmi yg akan dptkan kat brunei!aku happy

esok aku akan ke BOKOR lagi.jam 530am aku harus berada di logistics office petronas.aku tk mengantuk lagi kerna tido siang sesudah dibelanja oleh sally ex azmi yg kini bekerja di shell s'wak.terima kasih!

aku berjaya menelefon "kamu" dan meminta clarification dan perlbagai soalan agak peribadi ku ajukan.aku tidak mendapat clear answer namun....aku puas."kamu" pula bagaimana?

aku call pongko,zano dan borak dgn peah juga.nanti kita beli oakley bersama.no worries mate.nanti kita balak bersama.aku ucap selamat pada zano.cuti deepa...tapi dia bukan indian atau chindian.dia melayu cuma sedikit tanned.amad yg minta aku call.zano boleh pukul amad spongebob.dia petak dan suka warna kuning.

aku pergi esok dan pulang lusa.aku harap kerja ku dapat bereskan seberapa byk yg mungkin.aku baru lagi...jadi jgn marah ya?

shaq sinbad
signing off

2300 hrs

p/s:sila lawati blog buih utk resepi raya.klik pada link This is PO!

1 comment:

Hajime said...

oh!
anda di miri skang...