Monday, September 22, 2008

keinginan

Sekarang aku tgh galak membaca buku bertajuk "Why men don't listen and Women can't read maps".Menarik.

Semalam aku tak boleh tido.Mungkin kerna tido siang aku telah menggangu sleep cycle gua. Aku berangan and jugak teringat kisah-kisah percintaan lampau.Tkpe aku telah buat seleksi memori gumbira sahaja.Dahla tak boleh tido and the last thing i need is bad shit.Tak perlu.Tapi...

"You deserve someone better",itulah kata-kata cliche yg bermain di benak pikiranku. Kiranya salah satu dari pasangan nak "mintak cerai" baik laki mahupon wanita.Aku dah kena 2 kali.Anda pula bagaimana?

Kini...
Tunggu gaji dan claim...
2 perkara yg aku akan belanjakan...ini obsesi gua

Popular hiking pack in a light version: the Cross Ultralight Comfort is true to its name. A comfortable lightweight, it has an anatomical back panel that can be removed if necessary. Practicality at its best with compression cords, zip lid pocket, outer mesh pockets and gear attachment. This pack is a prime companion for your next hut hopping adventure. Take along an extra rain cover to stay safe

Features:

  • Dimensions: 50 x 28 x 16 cm
  • Weight: 990 g / 830 g without back panel
  • 2 mesh outer pockets
  • Sternum strap
  • Gear attachment
  • Detachable hipbelt
  • Zip lid pocket
  • Elastic gear attachment
  • Welded, padded back
  • Side compression cords
  • Material composition: 210 D Dobby Polyamid PU coated
Apa barang deuter?karrimor?terlalu byk cetakan rampok!

Beli ini untuk lakukan ini.

Lepas projek gua nak sambar kacamata Rudy Project.Yaa...aku obses!




1 comment:

rawsktar said...

semoga berjaya membeli barang2 itu.