Sunday, September 28, 2008

Bagasi....bagero!




Lafuma Right Road Backpack - 50+10, Internal Frame


Mempersembahkan koleksi terbaru aku utk aktiviti adventur aku.inilah barang raya aku!hehehe....dah cukup utk bulan ini!huahuahua........tak jadi beli 30-40 litre range.Setelah ku congak dan try test....kurang sesuai.lagipon beg Beal gua size tu.so tinggal camping stove dgn lantern plak.oh ye...head lamp baru....takpe Ateng jual barang petzl.

Minor setback Ateng baru jek ckp dia kenal org member dia distributor lafuma....babi....tak pulak dia ckp kat aku awal awal!!!tidak dpt jugak staff price.....sebagai tanda protes aku menaip menggunakan jari hantu aku!!!!(susah jugak la.....=P....yg kaler merah rangkap ni jek)

p/s:apsal petzl tak jual beg camni!!!model bug tu kecik benor...kengkawan nak beli camni kontek gua...aku ada kroni.mana yg boleh aku tolong aku tolong

4 comments:

buih said...

ganeh sangat, tak dapek aku nak bawak jalan2 gi fifteen je..paling kuat bawak gi main futsal.

nanti hobi sports kat sunway ade sale.thot shud let you know.

sharkpitt said...

tak dapat jack bawak pi main futsal.besau beg tu!50+10 litre....terbang tinggi duit aku.hahaha....thanks buih for the info

odeng said...

woittt...truss upload pic haa~!!!hahaha...siott betuiii...

sharkpitt said...

wa tempek gamba dr net!haha shortcut