Tuesday, July 29, 2008

ONE DECADE 98-08


welcome welcome delegates

sesudah dinner picture session tema putih


mari bersukaneka tema hitam


aku di balut menjadi mummy...tempat ke-2


sesi main main plak~bola tampau


kengkawan~amai dgn anaknya aka apek jr

mari tolak pihak lawan sampai jatuh

Last weekends was a blast.I attended my jenan 10 year re-u@agrotek,batu 14 1/2 hulu langat.oh for the record sasha sek men sultan abdul halim is not sekolah sains.tak sempat meng correct statement beliau kat nita tomyam SS 19. we were the first co ed boarding school in malaya.(shafik101~sebab tu hahap peghakkan berjumpa wanita atau lelaki adalah rendah.tidak sebagaimana sekolah sejantina.hahahahaaa....terimalah kenyataan....hahahaa)

anyway back to our escapade, its good to see some who have gone missing for the past 10 years.Though not all of us were there.Nevertheless,50 peeps is a decent number.We had a white dinner theme, black themed sukaneka and blue theme closing ceremony.Pictures galore(shafik101~walaupon aku tkde dig cam sendiri.gua dh angkut gambar dr cam si ben!heheh...tq Ben.Benis adikrafiqamerangkapjurukamera)

mcm biasa,teman terapat aku udin,fisha and jumy.hahaaa.inila rakan seAVA.no gossiping just recalling old skool stuff and laughing our hearts out....semorang dilibatkan dlm aktiviti.laki ke,bini ke,gf ke,bf ke sume join the festivities and activities....malaih nak type pepanjang.tempek gamba jela...

gambar closing xde...sume kat ben.takdan amik....heh =)
aku seronok...kami gembira

3 comments:

Anonymous said...

Shafik! Aku cilok gambar ek? smua skali tau... heheh. Tikiu!! Tak sempat sembang byk aritu (dulu pun kita mmg tk cakap sgt kan?? hahaha. psal aku dulu takut ng ko), but u r as "thin" and as cool as i remembered. Makan byk sket k? hehehe... nice seeing u nways. Hope to see u guys more often after this. Take care!! p.s: klau ada gambar lagi cakap tau, nak cilok lagi dan lagi dan lagi.. hehe)

buih said...

sekolah sejantina banyak eksperimen luar lab wei....

ada orang yang takut ngan kau?aku kagum..ganeh ko kat jenan ni eh?

sharkpitt said...

peah:hah?sapa plak yg takut dgn aku.aku ni tak ganas la kat jenan.i just don't talk much unnecessarily.ada aura of mystique kot?hahahaa.....

oja:aku ni tak pernah gemuk..haha.tak caya tanya org lain.anyway gambar ada lagi kat sini http://jenan9498.multiply.com/...so can amik.anak ko comei mcm anak mat salleh...heheh