Wednesday, July 02, 2008

malayaku


sheikyermami.com

Sedang aku melayan cerita politik tanpa sebarang keduburan,kebontotan satu lagi episod liwat main bontot dihidangkan ke pangkuan rakyat malaya.ni yg buat aku lagi menyampah.dulu dia tak liwat pon sebb aku taula doktor yg check bontot sukma tu pakcik aku!!!mahathir mamak kutty tula yg buat cerita...dia pon dah mengaku yg dia setup anwar

aku masih mencari career permulaan hidop....bilala nak laku ni...sabar ini sume dugaan...

berbalik kepada fiasco politik tanahair yg aku dok ikut sebb benda ni yg menetukan halatuju masadepan negara and nasib anak cucu,keturunan,peluang pekerjaan and keselesaan hidup...aku rasa time AMNO punya election biarla KuLi yg menang sebb dia ni pandai but terlalu gentleman plak.pak tido plak adalah pemimpin yg bobrok, buduh dan huduh dan dan suke tido.dia juge sering flipflop.aku juga tak minat kepada menteri yg suke bermain C4 and main letup2 org disamping excess baggage berambut ala sarang tebuan/sarang lebah itu....

aku juga tak setuju dgn polisi pendididikan yg mana menteri yg bermain keris itu sendiri anta anak belaja kat sek internasional.nampk sgt dia pon tak yakin dgn sistem cancangan nya sendiri.alahai.......

kalaula ATM and polis kite buat coup de tat mcm kat siam tu kang baguih....pastu org tak gune kite tembak aje mcm revolusi iran.hahaaa....oh wishful thinking nya

1 comment:

Unknown said...

rileks shafik...rezeki kau sure dtg tak lama lg..just tunggu ajer.

aku pun tak berkenan dgn suasana politik skg..dah la berkaitan dgn org islam.kes liwat pulak tu.jijik betul.aku rasa beter ikut saranan mufti perlis tu..angkat sumpah.sapa kata tipu dilaknat Allah.habis citer