Sunday, November 20, 2005

tk complain pelik aja~tk balas sms sbb Xde credit~jgn putuskn persahabatan~DOSA BESAR(tk percaya tanya ustaz/ah)+mcmmana nk bagi hadiah wedding kalau tk kawan lg?(tk dpt mkn catering McD)kan rugi~tk gi open house sapa2 pon minggu ini~ada problem sikit!sekian~10 jari di susun.maaf dipintal!

semoga kawan2 saya dpt masuk blast off~peah called ckp they performed well~peah teaches me bass kalau kitorang sama-sama free~saya tukang tukar pickup peah yg rasmi~next project tukar pickup bass SX clone jazz bass dgn authentic fender pickups~saya yg kena buat tu sebab dia tak tahu~simbiosis gitu!saya pulak diajar main bass~best best!sebenarnya kalau buat balik the whole circuitry lg layan beb!tak susah~leceh je(kalau nak tgk muka2 ahli band nih ada dlm blog ni~yg awal2~yg 1st kot)

selasa ini saya exam math~maklumlh pelajar terlajak!kawan2 saya dh ramai yg keje+nak kawin(cth suria&an).ada yg dh kawin,dpt anak pon jg!hmmpph mcm mana saya nak kumpul duit nih?nanti saya tanya jumy kalau2 dia ada cara.sikit pon tkpe~ringan sikit beban aku.

kenapalah saya tulis dlm bm?sebab ngadap buku org putih byk sgt kot?saya rasa buku omputih byk yg best2 sebenarnya.di samping itu,ayat omputih pendek2.jimat skt space dlm benak fikiranku!

i suppose the exam blues is kicking in!now that explains why!so i shall be off tratatatata....nk pasang lagu blues la.ciow

3 comments:

thinker bell said...

good luck mate..

thinker bell said...

beb, changed my url now..its thinktonkers.blogspot..it's still my thinking box..worrry not..:)

sharkpitt said...

okeh...but gua kena tukar link